„ŽIŽULA” je naziv dječjeg vrtića koji se nalazi u Kaštel Starom, kraj jednog stabla žižule.

Da bi djeci osigurali optimalan razvoj svojih potencijala, zadaća nam je:

  • osigurati djeci poticajnu socijalnu okolinu i igru sa vršnjacima
  • osigurati djeci mogućnost kretanja prostorom i baratanje različitim predmetima, slikama, zvukovima,….
  • osigurati djeci nazočnost, dostupnost i aktivnost odrasle osobe

U ostvarivanju tih zadaća važna nam je i kvalitetna suradnja sa roditeljima, a zahvaljujući njima djeca popodnevnog boravka započela su aktivnost koju smo pretvorili u naš ovogodišnji projekt. Naime, djeca su u vrtiću crtala doživljaje priča koje su im roditelji čitali kod kuće. Pretvarala su riječi u slike pa smo se dogovorili da će nam se i projekt tako
zvati:

RIJEČI I SLIKE

„ Popodniši” su nastavili sa crtanjem priča, a kako su crteže izrezivali , započetu aktivnost su pretvorili u igru uloga odnosno stvarali su igrokaze. Dvije takve aktivnosti izveli su pred svojim roditeljima na jesenskoj svečanosti:

– „Djevojčica i svjetiljka” – osmislila Gabrijela M.
– ”Djed i repa” – osmislio Ivano D.

Djeca cjelodnevnog boravka riječi i slike pretvaraju u slikopriče te su tako nastale

– „Četiri dunje”
– „Jež”
– „Susrela sam jesen”

„Jutriši” riječima i slikama osmišljavaju raznovrsne igre. Kroz igru „Početni glas” osmislili su naljepnice na garderobnim ormarićima tako da su crtala predmete koji počinju prvim glasom njihovog prezimena ( M kao mrkva, metla, D kao duda varalica, S kao sok,..)

Geometrijske likove uklopili su u igru „Čovječe , glupiraj se” u kojoj je zadatak bio: ako staneš na polje prije crnog trokuta, kvadrata, kruga ili pravokutnika moraš …. npr. plesati ples majmuna.

Djeca ostvaruju svoje kreativne potencijale, dobro se zabavljaju i zato se nastavljamo dalje.

Kad se na kraju pedagoške godine osvrnemo iza sebe, možemo reći da smo uživali pretvarajući riječi u slike i slike u riječi. Od mnogo zanimljivih aktivnosti izdvojit ćemo samo neke:

  • „popodniši“ su nastavili sa čitanjem i dramatizacijom priča, a posebno zanimljivo je bilo kako je dječja mašta u travnju i svibnju osmišljavala zimske scene jer su božićne priče djeci vrlo drage
  • djeca „cjelodnevnog“ boravka osmišljavala su slikopriče, a jedna zanimljiva nastala je kad je u skupinu „doplovio“ dupin plišanac imenom Toma, boravio je u skupini kao kućni ljubimac, a djeca su kao uspomenu na njega nacrtala slikopriču „Mali dupin“
  • u skupini „jutriša“, Rita S. je za svoj imendan inicirala igru traženja rime na svoje ime, ostali su prihvatili izazov i nacrtali memory kartice Rita – pita, Ana- banana, Maura – babura, Emily – femily,….

I još jedna zanimljivost, naša kineziologinja je bila poticaj djeci da u igrama na dvorištu sve više koriste razne rekvizite (čunjeve, štapove, obruče…) i tako je nastala aktivnost koju su djeca nazvala „trči – skači – preskači“, a koju planiramo nastaviti i slijedeće godine.

 

igrati sa riječima i slikama.

 

 

 

 1 skupina cjelodnevni vrtićki program – od 06:00 do 17:00 sati

 1 skupina poludnevni jutarnji program – od 07:30 do 13:00 sati

 1 skupina poludnevni poslijepodnevni program – od 13:30 do 19:00 sati

 Ulica Birnja 13, 21216 Kaštel Stari

  021 230-242

ODGOJITELJI

  • cjelodnevni vrtićki program

Ivana Bikić i Ljubica Duvnjak (odgovorna odgojiteljica)
individualni sastanci s roditeljima: 1. i 3. srijeda u mjesecu, od 17.00 do 17.30

 

  • poludnevni jutarnji vrtićki program

Marija Botić
individualni sastanci s roditeljima: 1. i 3. srijeda u mjesecu, od 17.45 do 18.15

 

  • poludnevni popodnevni vrtićki program

Ivana Kapitanović
individualni sastanci s roditeljima: 1. i 3. utorak u mjesecu, od 19.00 do 19.30

 

Napomena:

  • roditelji su dužni najaviti svoj dolazak odgojitelju
  • roditelji mogu zatražiti i prisustvo stručnih suradnika (pedagoga, psihologa, zdravstvenog voditelj, logopeda i defektologa)

NAŠI VRTIĆI